15.05.2012

Taximetristul de luni

- mi-a inmanat i-phone-ul gasit in masina sa-i fac setarile de net;
- mi-a spus ca a avut 4 necazuri in ultimele luni,pe ziua de 15; (dang!!) cum a dat cu spatele intr-o intersectie si un matiz i-a facut sufletul sa tresara,cum un camion-cisterna cu apa aproape l-a strivit in Renault-ul ce-l cumparase din imprumutul de la banca,cum era in pragul divortului si am uitat al 4-lea motiv;
- mi-a vorbit despre Dynamo,the magician si despre finala de la "Romanii au talent";
- mi-a bagat caldura multa in ciuda faptului ca aveam geaca pe mine;
- mi-a povestit despre o biserica unde barbatii stau pe o parte si femeile pe cealalta si ca in mijloc e "Cartea" pe care toti o saruta la intrare;
- cum de cand a reinceput sa mearga la biserica si sa se spovedeasca,toate au inceput sa-i mearga mai bine;

I-am spus ca eu cred in puterea mintii si totul tine de noi si de ceea ce ne punem in cap..noi suntem croitorii destinelor noastre,nu un papusar divin!! Nu i-a convenit!



P.s.: Si totusi am avea nevoie si de ceva magie printre zilele astea innorate.


Pentru ei: Always Unique Totally Interesting Sometimes Mysterious.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu