17.05.2012

Taximetristul de miercuri

- un tanar la vreo 25-27de ani imbracat intr-o camasa in dungi verticale alb-negru si blugi peticiti care a vorbit in continuu la telefon cu amicii de pe "tura";
- "Pitzi, mai lasa-ma! Ce-ai frate? Am parcat pentru un minut juma' in Ferentari sa duc Zeturile si cand m-am intors la masina am vazut ca era antena asa,iesita! Ma, ce dreacu'! Imi sparsesera masina,frate! Iti dai seama ca m-am enervat pe moment foarte tare. Mi-au luat aparatul!";
- la el nu avusesera destul timp insa la un coleg de-al lui a fost de ajuns incat sa-i cotrobaie prin torpedou si prin geanta in care avea hainele de fotbal;
- la un semafor a dat geamul in jos sa vorbeasca cu teximetristul din masina de langa: "-Sa traiti!";
- doar la ultima cotitura m-a intrebat daca o ia in stanga;

P.s.: Imi place mai mult sa merg cu taximetristi mai in varsta,sunt niste oameni mult mai colorati! Tinerii sunt mai  reticenti.


Deschide-ti mintea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu