22.06.2009

Vara asta

Vara e deja aici...as fi vrut sa merg la B'estfest si la Watumi Fringe Festival si la ArtMania si de ce nu, la Liberty Parade si sa ma bronzez si sa ma simt bine, sa cant si sa dansez cu prietenii, sa ma plimb prin orase si pe plaja, sa descopar formatii si locuri noi, sa m-apuc de desenat si sa-mi cumpar suveniruri de peste tot, sa fac sute de fotografii si apoi sa le lipesc pe peretele de langa birou, sa adorm sub stele si sa ma trezesc infrigurat ca sa vad rasaritul ,sa sar peste focul de tabara si sa ma imbat pana dau afara tot din mine. As fi putut face multe vara asta daca as fi avut bani si prieteni care sa ma insoteasca. Dar n-am!! Asa ca plec din nou in Grecia sa muncesc intr-un hotel pe o insula mica,linistita si sa meditez...
Aegina e insula, la vest de Atena...Pare calma si melancolica...cu temple antice si porturi pitoresti, cu plaje micute si taverne colorate. Sper sa ma adun si sa revin proaspat dupa trei luni de toropeala. Bine ca muncesc in tura de noapte la receptie...m-am scos. ;)

O vara placuta tuturor celor care va aruncati ochii pe blogul acesta si daca ajungeti sa faceti unul dintre lucrurile pe care le-am insirat mai sus,sau altele la fel de frumoase, spuneti-mi cum a fost.

Salve!!

Un comentariu: